Arhive oznaka: marketing

Kako da oglasite svoj lokalni posao na internetu

Veliki broj današnjih potrošača lokalne proizvode i prodavnice pronalazi na internetu. Ukoliko ste vlasnik lokalne firme, nemojte se služiti samo tradicionalnim metodama oglašavanja, kao što su flajeri, novine ili oglasi. Vrlo je jednostavno započeti online oglašavanje, te tako privući dodatne posetioce.

Predstavićemo Vam pet načina kako oglasiti svoj lokalni posao online. Srećno!

1. Neka Vaš posao bude dostupan online

Google My Business na Google pretragama i Google mapama
Registrujte svoju firmu na Google My Business. Na taj način će vas klijenti lakše naći, kako na internetu tako i na vašoj lokaciji, jer ćete time postići bolju vidljivost na Google pretragama i takođe dobiti oznaku na Google Maps mapama koje prikazuju područje u kome se nalazite.

Takođe, imajte u vidu da se veliki broj pretraga izvrši putem mobilnog telefona. Prilagodite Vaš sajt mobilnim uređajima i proverite da li se Vaše kontakt informacije i povezana uputstva jasno prikazuju u rezultatima pretrage.

2. Lokalno online oglašavanje

Oglašavajte se u lokalnim Google pretragama koristeći AdWords. Možete odabrati ključne reči i kategoriju korisnika kojima želite da prikažete oglas. Ovakva vrsta oglašavanja Vam pomaže da doprete do publike koja je zainteresovana za Vašu ponudu kada otvore Vaš sajt.

Imajte u vidu da sadržaj Vašeg sajta mora biti relevantan u odnosu na ključne reči koje odaberete. Kod AdWords, plaćate svaki klik na Vaš oglas. Ukoliko odaberete ključne reči koje nisu direktno povezane sa Vašim poslom, velika je verovatnoća da će klijenti kliktati na Vaš oglas, ali neće dobiti traženi sadržaj. U tom slučaju, neće Vam se isplatiti novac uložen u oglašavanje.

3. Registrujte svoj posao na stranama za ocenjivanje

Ocenjivanje prozivoda i usluga utiče na prodaju

Dobre ocene od strane klijenata su presudne za povećanje prodaje. Verovatno je i Vama poznato da firme sa boljim kredibilitetom i zadovoljnim mušterijama mnogo lakše privlače nove kupce.

Ohrabrujte Vaše klijente da ocenjuju Vaš posao online, npr. nudeći im dodatne popuste ili male nagrade nakon slanja ocene. Ocene mušterija, ipak, moraju biti prave i nenameštene, kako bi doprinele pozitivnom utisku.

4. Iskoristite prednosti društvenih mreža

Oglašavanje na društvenim mrežama
Nemojte se bojati da koristite društvene mreže za marketing. To je veoma isplativ metod kod koga takođe možete prikazivati svoje oglase klijentima na području na kome radite. Pogledajte Loopia Facebook i Instagram naloge.

Još jedna sjajna stvar na društvenim mrežama su oznake (hashtags), odnosno ključne reči sa # simbolom ispred, primarno namenjene Twitter i Instagram objavama. Oznake koje koristite na objavama, mogu doprineti boljem dometu objava na području na kome radite.

5. E-mail marketing

Koristeći newsletter servis i promotivne e-mail poruke, možete informisati svoje mušterije o najnovijoj ponudi ili novostima u poslovanju. Možete tačno odrediti ko treba da dobije koju vrstu e-mail poruke, odnosno, možete odabrati kriterijume po kojima poruke šaljete.

Da biste kreirali ovakvu bazu klijenata, potrebno je da prikupite njihove e-mail adrese koristeći, npr. formu na Vašem sajtu, putem koje se posetioci sajta mogu prijaviti za prijem ove vrste poruka.

Formu za prijavu pretplatnika možete dodati koristeći Get a Newsletter, servis koji je sadržan u svim Loopia hosting paketima. Pročitajte više o servisu Get a Newsletter »

Get a Newsletter - servis za slanje newsletter poruka pretplatnicima