Архиве ознака: Google mape

Osvežite internet prisustvo Vaše firme

Uredite internet prisustvo Vaše firmeVreme leti u poslu i stvari se brzo menjaju. Možda je vreme za nove projekte, klijente ili izazove? Bez obzira na sve, dobra je ideja da se uverite da je digitalno prisustvo Vaše firme ažurno i spremno za projekte koji slede. Osvežite svoje internet prisustvo kroz ova tri koraka.

1. Uredite svoj sajt

Započnite tako što ćete proveriti sadržaj i ažurirati ga.

  • Proverite tekstove i objave
    Pročešljajte pažljivo sadržaj i utvrdite da li su sve informacije još uvek relevantne.
  • Proverite linkove i slike
    Utvrdite da su svi linkovi i slike još uvek aktivni i da odgovaraju tekstualnom sadržaju na strani.
  • Uverite se da Vaš sajt izgleda dobro u svim pregledačima
    Koristeći Google analitiku možete videti koje to pregledače Vaši posetioci koriste. Zatim, testirajte sajt koristeći te pregledače, kako biste se uverili da će posetioci imati ispravan prikaz.

2. Proverite svoju reputaciju

Pretražite informacije o Vašoj firmi koristeći Google pretragu, kako biste videli u kom svetlu je Vaša firma prikazana od strane korisnika i klijenata. Bilo bi sjajno da je većina komentara i ocena pozitivna, ali čak i kada se pojave negativne, potrudite se da saznate zbog čega se to desilo i šta je to što možete unaprediti kako se to ne bi dešavalo ponovo.

3. Olakšajte korisnicima da pronađu Vaš sajt

Potrudite se da Vaš sajt bude što dostupniji korisnicima, koristeći npr. sledeće metode:

  • Ažurirajte podatke o svojoj firmi na raznim sajtovima za pretragu, internet adresarima itd.
  • Registrujte svoju firmu na Google mapama, ukoliko imate prodavnicu, kancelariju ili poslovni prostor u kome obavljate delatnost. Ovako olakšavate klijentima da pronađu lokaciju Vaše firme, kao i Vaš sajt, a ujedno se bolje rangirate u Google rezultatima pretrage.
  • Optimizujte svoj sajt za pretraživače (SEO optimizacija), kako biste se što bolje rangirali u rezultatima pretrage i time povećali šanse da Vas klijenti pronađu.
  • Prilagodite sajt mobilnim uređajima koristeći dizajn koji se prilagođava uređaju sa koga se sajt posmatra, bez obzira da li je to računar, tablet ili pametni telefon. Već sada Google rangira prilagodljive sajtove bolje od onih koji to nisu, što je samo jedan od razloga da proverite dizajn svog sajta (savet: koristite Google analitiku kako biste videli koji procenat posetilaca Vaš sajt otvara na mobilnom uređaju).

4. Održite organizovanost

Sređivanje dolaznog sandučeta Vaše elektronske pošte je sjajan način da, s vremena na vreme, proverite status svojih zadataka i obaveza. Težite tome da Vam inboks, koliko je to moguće, bude prazan tako što ćete odgovarati na mailove čim budete u mogućnosti, a zatim ih brisati ili arhivirati ukoliko Vam više nisu potrebni. E-mail poruke možete raspoređivati po podfolderima u svom e-mail klijentu i bojom označavati status pojedinih poruka.

Podeli: Facebooktwittermail

Kako da oglasite svoj lokalni posao na internetu

Veliki broj današnjih potrošača lokalne proizvode i prodavnice pronalazi na internetu. Ukoliko ste vlasnik lokalne firme, nemojte se služiti samo tradicionalnim metodama oglašavanja, kao što su flajeri, novine ili oglasi. Vrlo je jednostavno započeti online oglašavanje, te tako privući dodatne posetioce.

Predstavićemo Vam pet načina kako oglasiti svoj lokalni posao online. Srećno!

1. Neka Vaš posao bude dostupan online

Google My Business na Google pretragama i Google mapama
Registrujte svoju firmu na Google My Business. Na taj način će vas klijenti lakše naći, kako na internetu tako i na vašoj lokaciji, jer ćete time postići bolju vidljivost na Google pretragama i takođe dobiti oznaku na Google Maps mapama koje prikazuju područje u kome se nalazite.

Takođe, imajte u vidu da se veliki broj pretraga izvrši putem mobilnog telefona. Prilagodite Vaš sajt mobilnim uređajima i proverite da li se Vaše kontakt informacije i povezana uputstva jasno prikazuju u rezultatima pretrage.

2. Lokalno online oglašavanje

Oglašavajte se u lokalnim Google pretragama koristeći AdWords. Možete odabrati ključne reči i kategoriju korisnika kojima želite da prikažete oglas. Ovakva vrsta oglašavanja Vam pomaže da doprete do publike koja je zainteresovana za Vašu ponudu kada otvore Vaš sajt.

Imajte u vidu da sadržaj Vašeg sajta mora biti relevantan u odnosu na ključne reči koje odaberete. Kod AdWords, plaćate svaki klik na Vaš oglas. Ukoliko odaberete ključne reči koje nisu direktno povezane sa Vašim poslom, velika je verovatnoća da će klijenti kliktati na Vaš oglas, ali neće dobiti traženi sadržaj. U tom slučaju, neće Vam se isplatiti novac uložen u oglašavanje.

3. Registrujte svoj posao na stranama za ocenjivanje

Ocenjivanje prozivoda i usluga utiče na prodaju

Dobre ocene od strane klijenata su presudne za povećanje prodaje. Verovatno je i Vama poznato da firme sa boljim kredibilitetom i zadovoljnim mušterijama mnogo lakše privlače nove kupce.

Ohrabrujte Vaše klijente da ocenjuju Vaš posao online, npr. nudeći im dodatne popuste ili male nagrade nakon slanja ocene. Ocene mušterija, ipak, moraju biti prave i nenameštene, kako bi doprinele pozitivnom utisku.

4. Iskoristite prednosti društvenih mreža

Oglašavanje na društvenim mrežama
Nemojte se bojati da koristite društvene mreže za marketing. To je veoma isplativ metod kod koga takođe možete prikazivati svoje oglase klijentima na području na kome radite. Pogledajte Loopia Facebook i Instagram naloge.

Još jedna sjajna stvar na društvenim mrežama su oznake (hashtags), odnosno ključne reči sa # simbolom ispred, primarno namenjene Twitter i Instagram objavama. Oznake koje koristite na objavama, mogu doprineti boljem dometu objava na području na kome radite.

5. E-mail marketing

Koristeći newsletter servis i promotivne e-mail poruke, možete informisati svoje mušterije o najnovijoj ponudi ili novostima u poslovanju. Možete tačno odrediti ko treba da dobije koju vrstu e-mail poruke, odnosno, možete odabrati kriterijume po kojima poruke šaljete.

Da biste kreirali ovakvu bazu klijenata, potrebno je da prikupite njihove e-mail adrese koristeći, npr. formu na Vašem sajtu, putem koje se posetioci sajta mogu prijaviti za prijem ove vrste poruka.

Formu za prijavu pretplatnika možete dodati koristeći Get a Newsletter, servis koji je sadržan u svim Loopia hosting paketima. Pročitajte više o servisu Get a Newsletter »

Get a Newsletter - servis za slanje newsletter poruka pretplatnicima

Podeli: Facebooktwittermail